Porsche 911 GT3 R Hybrid – ekologiczna wyścigówka od Porsche. Super auto bazuje na tylnonapędowym 911 GTR 3, hybrydowa wersja napędzana jest 4-litrowym, 480-konnym silnikiem benzynowym typu boxer, zamontowanym z tyłu kierowcy i napędzającym tylne koła. Hybrydy znajdują się z przodu pod
Dodge Viper ACR-X – super auto stworzone wyłącznie z myślą o wyścigach i nie jest dopuszczone do ruchu. Silnik standardowy V10 o pojemności 8,4 litrów, którego moc podniesiono o przeszło 40 KM do poziomu 649 KM. Zmieniono zawieszenie i odchudzono auto. Auto ma kosztować około 110 tysięcy dolarów.
BMW M3 GTS – firma BMW zaprezentowała specjalną wersję M3 GTS, który jest najbardziej ekstremalną wersją obecnej Serii 3. Przeznaczeniem limitowanej edycji są tory wyścigowe, choć ma też homologację umożliwiającą jazdę po drogach publicznych. Pod maską nowego BMW M3 GTS znalazł się 4,4-litrowy silnik V8, ktory jest rozbudowaną wersją 4-litrowej jednostki montowanej w
Pagani Zonda R 2009 – na targach motoryzacyjnych SEMA 2009 w Las Vegas włoski konstruktor Horacio Pagani pokazał swoją wyścigową wersję modelu Zondy. Każda śrubka wykonana jest z tytanu, kierowcę otacza monocoque z włókna węglowego i chromowo-molibdenowa klatka bezpieczeństwa. Wyprodukowanych zostanie jedynie 16 egzemplarzy Zondy R, 15 z tego można będzie kupić.
Subaru Legacy B4 GT300 – Subaru na targach Tokio Motor Show 2009 zaprezentował się wyścigowy model Legacy B4 GT300. Model debiutował w 700-kilometrowym wyścigu na torze Suzuka w sierpniu, ale bez sukcesów. Auto miało problemy techniczne i musiało po testach i kwalifikacjach zakończyć wyścig. Ponownie pojawiło się we wrześniu w 300-kilometrowym wyścigu na torze Fuji,
Porsche 911 GT3 Cup – to wyczynowa odmiana zwykłej GT3. Auto sprzedano w ilości ponad 1400 sztuk. Co jest bardzo dobrym wynikiem jak na auto wyścigowe. Od seryjnej wersji odróżnia ją specjalny pakiet aerodynamiczny przystosowany do jazdy torowej, potężne skrzydło tylne, brak jakiegokolwiek wyposażenia, a zamiast niego profesjonalna klatka bezpieczeństwa i specjalne
Lamborghini Gallardo LP560 GT3 Reiter Engineering – firma słynie z modyfikacji wyścigowych modeli Lamborghini z prawem poruszania się po zwykłych ulicach. Nowy super samochód wyścigowy napędza nieznacznie zmodyfikowany w porównaniu do wersji produkowanej seryjnie silnik 5,2-litra V10 rozwijający 570 KM mocy i 540 Nm momentu obrotowego. Masa auta wynosi tylko 1190
Mitsubishi Evolution X AMS Performance – firma tuningowa AMS Performance to amerykański lider w tuningu Mitsubishi Lancera Evolution. To właśnie do nich należy najszybsze Evo VIII, które dystans ¼ mili pokonuje w czasie mniejszym niż 8,5 sekundy. Teraz specjaliści z AMS zajęli się modelem Evo X. Na początek uzyskano wynik 385 KM niewiele ale trzeba […]
MAROTTI – o projekcie można powiedzieć, że to Polski supersamochód który wyglądem nawiązuje do myśliwców bojowych. Albowiem to polskie super auto powstaje w Gorzowie Wielkopolskim. Konstrukcja jest inspirowana ekstremalnymi pojazdami, jak KTM X-Bow czy Ariel Atom. MAROTTI jest to trójkołowa konstrukcja oparta na stalowej ramie, z wysokoobrotowym silnikiem V4 Hondy
Mazda Furai – japoński super samochód Furai (jap. „szum wiatru”) zaprezentowany został 13 stycznia 2008 roku na Salonie Samochodowym w Detroit, ostatni samochód z serii Neagare. Nagare to japoński wyraz określający „prąd” czy „płynięcie”, dlatego design łączy dynamikę i elegancję w sposób, jakim Furai przedziera się powietrzem. Jest to na razie prototyp i
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następna