Vw Polo GTI – W 1986 roku (jak ten czas leci) światło dzienne ujrzało Polo G40 Coupe – najbardziej zwariowane w rodzinie. Po dwudziestu czterech latach na wybiegu w Genewie debiutuje Polo Mk5 GTI – równie niesforne. Podobnie jak siostrzaną Ibizę Cupra, także Polo GTI zasila
Zonda Tricolore – Tradycyjnie już dla wielkich wystaw nie mogło zabraknąć wisienki na torcie w postaci Pagani Zondy. Tym razem włoska firma przywiozła specjalną edycję Tricolore. Zonda Tricolore narodziła się dla uczczenia pięćdziesiątej rocznicy, włoskiej eskadry myśliwców Frecce Tricolori. Podobnie jak one, bolid odznacza się granatowym lakierem nadwozia z
Hispano Suiza – W czasach gdy częstszym widokiem jest upadek niż powrót firmy, ponowne narodziny Hispano Suizy można uznać za powód do świętowania. Nim wystrzelą pierwsze odkorkowane szampany, pora przyjrzeć się koncepcyjnemu pojazdowi pod nieokreśloną nazwą. Tak naprawdę karbonowo-magnezowo-aluminiowe nadwozie jest przeprojektowanym Audi R8. Także z magazynów Grupy
Mercedes F 800 Style – Sektor niemieckiego koncernu gościł w tym roku fabrycznych kierowców zespołu Mercedes GP. W blasku Michaela Schumachera i Nico Rosberga zaprezentowano F 800 Style oraz SLS AMG w barwach Safety Car. Koncepcyjny F 800 Style jest poligonem doświadczalnym następcy czterodrzwiowego coupe, czyli CLS. Możemy więc zaobserwować agresywnie narysowany
Bentley Continental Shooting Break – Znana z ekskluzywnych przeróbek wyjątkowych pojazdów, włoska firma Touring Superleggera na swym stoisku przedstawiła model Flying Star, bazujący na Bentleyu Continental. Mierząca 4,81 m długości, 1,94 m szerokości i 1,39 metra wysokości, latająca gwiazda jest niczym innym jak luksusowym pojazdem typu Shooting Break. Dwudrzwiowy
Hybrydowe Ferrari 599 – Dwa dni temu zapowiadaliśmy ohydne plany Ferrari, stworzenia hybrydowej wersji modelu 599. No i oto jest. 599 HY-KERS. Koniec świata jest bliski… Z zewnątrz HY-KERS wyróżnia się specjalnym, jasnozielonym lakierem oraz matowoczarnymi obudowami lusterek i dachu. Standardowa jednostka V12 o pojemności sześciu litrów, wspomagana jest
Citroen Survolt – Francuski koncern nie byłby sobą, gdyby na dużej wystawie nie zaprezentował samochodu o kontrowersyjnej stylistyce. Był już GTbyCitroen, był i Revolte. Teraz nadeszła pora na koncept pod nazwą Survolt. Stylistyka mierzącego 3,85 m długości, 1,87 m szerokości i 1,2 metra wysokości, po raz kolejny poraża. Mamy do czynienia z potężnym, owalnym grillem
Lotus Evora 414E – Koncern z Norfolk przedstawił światu koncepcyjny model Evora 414E Hybrid. Dwumiejscowa samochód posiada trzy silniki. Tak, tak. Dwa elektryczne i jeden spalinowy. Trzycylindrowy benzynowy motor o pojemności 1.2 litra, generuje moc 47 KM przy 3500 obr./min. W przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań, jego energia nie trafia na koła, a do zestawu
Porsche 911 Turbo S – Klasyczne Porsche reprezentowane jest w tym roku przez 911 Turbo S. Ten 530 Konny potwór może pochwalić się znakomitym teoretycznym zużyciem paliwa: 11,4 l/100 km. Nowością w standardowym wyposażeniu są ceramiczne tarcze PCCB. Za sprawą ultralekkiego materiału, „talerze” są lżejsze o 18 kg względem tradycyjnych rozwiązań. Komponenty układu
Porsche 918 Spyder – hybrydowe sportowe cabrio – Długie miesiące tygodnie i dni z utęsknieniem wypatrywaliśmy drugiego dnia marca. Miesiąca w którym oficjalnie rozpoczyna się europejski sezon targowy. To właśnie w siedmiu halach Palexpo, na 80,000 m2, zgromadzono wszystkich liczących się producentów branży motoryzacyjnej. Jednym z nich jest bez wątpienia