BMW M6 G-Power Hurricane CS – Niemiecki tuner G-Power stworzył najszybsze na świecie BMW Coupe. 750-konna maszyna podobno osiąga prędkość maksymalną 370 km/h. Pod maską maszyny znajdziemy 750-konny silnik V10 z turbodoładowaniem. Silnik był wcześniej montowany przez tunera w
Marki
Audi RS6 V10 Biturbo „White Power” – Berliński tuner AVUS Performance zaprezentował wzmocniony model RS6, w wersji Avant. Auto wyposażono w kit Sporteca RS700, który zawiera wyczynowy układ wydechowy, ze sportowymi katalizatorami oraz oczywiście modyfikacje elektroniki. Standardowe parametry jednostki napędowej V10, montowanej w Audi RS6 Avant, są więcej
VW Golf VI GTI Mcchip – seryjny Golf VI GTI napędzany jest czterocylindrowym silnikiem z turbodoładowaniem, który rozwija pokaźną moc 210 koni mechanicznych. Pozwala to na przyspieszenie do „setki” w niecałe 7 sekund i rozwinięcie maksymalnej prędkości 240 km/h. Jeśli dla właściciela to wciąż mało firma tuningowa Mcchip ma w swojej ofercie pakiet zmian poprawiających
Opel Insignia Steinmetz Tuning – model, który zdobył tytuł Samochód Roku 2009 został poddany tuningowi przez niemieckich specjalistów. Steinmetz zaprezentował pakiet zmian stylistycznych dla nowego kombi Opel Insignia Sports Tourer, auto zostało zaprezentowane podczas Tuning World Bodensee 2009. Steinmetz do nowej Insigni oferuje zestaw stylistyczny,
Chevrolet Corvette Grand Sport – to jeden z najlepszych samochodów sportowych wszech czasów. Koncern General Motors ogłosił, że linię modelową Corvetty wzbogaci wersja Grand Sport. Stylizacja nadwozia GS-a jest bardziej agresywna niż w bazowej wersji Corvetty, co jest zasługą zderzaków oraz tylnego spojlera z modelu Z06. Corvette GS otrzymała także sportowe
Porsche Carrera GT Koenigseder – Carrera GT to najprawdopodobniej najbardziej ekskluzywne Porsche ostatnich lat. Mimo że produkcja tego modelu została zakończona w 2006 roku, tunerzy nie pozwalają o nim zapomnieć. Najnowszy projekt modyfikacji Porsche Carrera GT zaprezentowała austriacka firma Koenigseder. Inżynierowie ograniczyli się do poprawienia aerodynamiki i
Aston Martin One-77 – pierwszy w pełni sprawny model Astona Martina One-77 został zaprezentowany we Włoszech przed Grand Hotelem Villa d’Este. Odwiedzający to miejsce mogli nie tylko zapoznać się z nowa konstrukcją, ale także oddać swój głos w konkursie na najlepszy design auta koncepcyjnego i prototypu. One-77 zdobył pierwszą nagrodę w swojej klasie, pokonując
Ferrari 599XX – zaprezentowany, na genewskich targach samochodowych model Ferrari 599XX, to najprawdopodobnie najpiękniejszy samochód wyścigowy wszechczasów. Warty ponad 1 milion euro prototyp wyścigowego bolidu powstał na bazie seryjnego 599 GTB Fiorano. Dzięki kilku przeróbkom aerodynamicznym, włoskim inżynierom udało się uzyskać zwiększenie siły docisku przy
Gemballa Tornado 750 GTS – samochód powstał na bazie Porsche Cayenne. Jednak zostało bardzo gruntownie zmodyfikowane. Nie dość, że pojazd został odchudzony aż o 250 kg, w porównaniu do seryjnego Cayenne Turbo. Zmianom poddano również motor auta. Seryjnie montowany silnik V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również
Lexus LF-A – pod maską napędzanego na tylne koła LF-A znajdzie się silnik V10 o pojemności 4,8 litra i mocy 500 KM. Widoczne z tyłu chłodnice zbijają z tropu, auto będzie miało silnik umieszczony z przodu. Za to dla lepszego rozłożenia masy do tyłu powędruje skrzynia biegów. Prędkość maksymalna przekraczającą 320 km/h czyni go jednym […]